Tek güverteli ve tek sevk sistemiyle tasarlanan gemi sürekli çift dip ve çift cidar ile güçlendirilmiş olup boyanmış kargo tanklarına sahiptir. Gemi uluslararası denizlerde seyir yapabilecek; geniş kapsamda IMO II tipi sıvı yükler, bitkisel yağlar, petrol ürünleri gibi yükleri taşıyabilecek ve 66°C'de 1.54 t/m³ yoğunlukta yüklere dayanacak şekilde tasarlanmıştır. Geminin tekne formu minimum direnç gösterecek şekilde tasarlanmış olup, temelden detaya tüm tasarım ekonomik, çevreci, güvenilir ve esnek bir yapı oluşturmak için geliştirilmiştir. Ayrıca kargo pompa odasına sahip gemide üç segregasyon bulunmaktadır.
DANIŞMANLIK
- Tersane seçimi
- Proje planlama ve çizelgeleme
- Ekipman ve malzeme özelliklerinin belirlenmesi
- Satın alma danışmanlığı
- Üretim kontrol mühendisliği
- Gemi teslim alma sürecinin yönetimi
ARMATÖR
TERSANE
TEKNE NO
TASARIM
KLAS
KLAS NO
KLAS NOTASYONU
IMO NO
Kaman Denizcilik Petrol Ürünleri Tic. A.Ş. / Türkiye
Sedef Gemi İnşaat San. A.Ş. / Türkiye
129
Bureau Veritas
03194Y
BV I 3/3 E, HULL MACHINERY OIL PRODUCT TANKER, ESP, UNRESTRICTED NAVIGATION AUT-UMS
9268289
Tam Boy
Kaimeler Arası Boy
Kalıp Genişliği
Kalıp Derinliği
Su Çekimi (Tasarım)
Su Çekimi (Maks)
92,86 m
86,65 m
14,10 m
7,20 m
5,50 m
5,70 m
DWT
Kargo Kapasitesi
Mürettebat
3667 ton
4185 m³
16
Tasarım Hızı
Ana Makine
Sevk Sistemi
13 knots,85% MCR
MAK 6m25, 1 x 1850 kW, 750 rpm
BERG, 1 x Kontrol Hatveli Pervane, 4 kanat, 3500 mm, 151,4 rpm