Çift cidara dönüştürme işlemi yapılan gemi tek güverteli, çift sevk sistemine sahip gemi çift dip ve çift cidarla güçlendirilmiştir. Gemi uluslararası denizlerde seyir yapabilecek; geniş kapsamda bitkisel yağlar, petrol ürünleri gibi yükleri taşıyabilecek ve 1.025 t/m³ yoğunlukta yüklere dayanacak şekilde tasarlanmıştır. Boyalı kargo tanklarına bakan herhangi bir yapısal eleman yoktur. Geminin dönüştürme projesi ekonomik, çevreci, güvenilir ve esnek bir yapı oluşturacak şekilde tasarlanmıştır. Gemide kargo pompa dairesi yerleşimi bulunmaktadır.
DANIŞMANLIK
- Tersane seçimi
- Proje planlama ve çizelgeleme
- Ekipman ve malzeme özelliklerinin belirlenmesi
- Satın alma danışmanlığı
- Üretim kontrol mühendisliği
- Gemi teslim alma sürecinin yönetimi
TAAHHÜT İŞLERİ
- Çift cidara dönüştürme
- Çelik teçhiz ve donatım elemanları üretim ve montajı
- Makine sistemleri montajı
- Boru sistemleri üretim ve montajı
ARMATÖR
TERSANE
TEKNE NO
TASARIM
KLAS
KLAS NO
KLAS NOTASYONU
IMO NO
Güneş Gemicilik ve Tankercilik A.Ş. / Türkiye
Trogir Shipyard - Hırvatistan (Tekne inşa) & Deniz Endüstrisi A.Ş. - Türkiye (Dönüştürme)
35
Bureau Veritas
04736A
BV HULL MACHINERY, OIL TANKER, UNRESTRICTED NAVIGATION, ESP AUT-UMS, COW, SBT, IGS, CLEAN SEA
8808525
Tam Boy
Kaimeler Arası Boy
Kalıp Genişliği
Kalıp Derinliği
Su Çekimi (Tasarım)
Su Çekimi (Maks)
176,00 m
169,00 m
32,00 m
15,10 m
10,00 m
11,20 m
DWT
Kargo Kapasitesi
Mürettebat
40111 ton
40792 m³
30
Tasarım Hızı
Ana Makine
Sevk Sistemi
14.5 knots, 85 % MCR
MAN B&W 6S50MC-C, 1 x 7650 kW,111 rpm
1 x Sabit Hatveli Pervane, 4 kanat, 5950 mm, 111 rpm