Tek güverte ile tek sevk sistemine sahip özel tasarımlı geminin teknesi üçlü dip ve üçlü cidar yapısına sahiptir. Gemi uluslararası denizlerde seyir yapabilecek şekilde tasarlanmıştır. Ayrı ayrı olarak yüksek sıcaklıklarda erimiş sülfür ve katran taşımak üzere tasarlanan boyasız kargo tanklarına bakan herhangi bir yapısal eleman yoktur. Geminin tekne formu minimum direnç gösterecek şekilde tasarlanmış olup, temelden detaya tüm tasarım ekonomik, çevreci, güvenilir ve esnek bir yapı oluşturmak için geliştirilmiştir. Kargo pompa dairesi yerleşimine sahip geminin kargo tankları tekne yapısından tamamen bağımsız olarak özel destekler ve kilitler üzerinde taşınmaktadır. Yüklenen malların yüksek sıcaklıklarından dolayı tankları tüm yönlere esneyebilmesine olanak tanınmıştır.
TAAHHÜT İŞLERİ
- Boru sistemleri üretim mühendisliği
- Boru sistemleri üretim ve montajı
ARMATÖR
TERSANE
TEKNE NO
TASARIM
KLAS
KLAS NO
KLAS NOTASYONU
IMO NO
Eitzen Grup / Norveç
Yardımcı Gemi İnşa A.Ş. / Türkiye
40
Bureau Veritas
04897A
BV I HULL MACH, OIL TANKER FLASH POINT > 60 C, ASPHALT 250 C TANKER, MOLTEN SULPHUR TANKER, UNRESTRICTED NAVIGATION, ESP AUT-MS, AUT-PORT, MANOVR, AVM-APS, SYS-NEQ, CLEAN SEA, CLEAN AIR, MON-SHAFT, VCS, CARGO CONTROL, COMF-NOISE, COMF-VIB, INWATERSURVEY, VERISTAR HULL
9327504
Tam Boy
Kaimeler Arası Boy
Kalıp Genişliği
Kalıp Derinliği
Su Çekimi (Tasarım)
Su Çekimi (Maks)
129,00 m
123,90 m
22,00 m
12,50 m
7,80 m
8,20 m
DWT
Kargo Kapasitesi
Mürettebat
12497 ton
11092 m³
17
Tasarım Hızı
Ana Makine
Sevk Sistemi
14 knots, 85% MCR
MaK 6M43, 1 x 5400 kW, 500 rpm
ZF MARINE, 1 x Kontrol Hatveli Pervane, 4 kanat, 4400 mm, 150 rpm, NiAlBr